Follow on Bloglovin Instagram

Monday, September 23, 2013

N°21 ss2014 womenswear



Un viaggio immaginario la collezione n° 21 ss 2014 womenswear di Alessandro Dell'Acqua, un viaggio tra trasparenze, stampe di design e dettagli preziosi.
La collezione n ° 21 è pulita, fluida e trasversale la donna n ° 21 è di 20, 30, 40 anni, ogni pezzo della collezione può essere reinventato e combinato in 100 diverse sfumature, una collezione quella di n ° 21 complicata ed elaborata, ma anche molto semplice, la combinazione perfetta di ciò che le persone  vogliono.
I colori sono un dettaglio importante dello show, i colori spesso abbinati all'inverno, ma in questo caso sono freschi e leggeri, il bianco, il color cipria come il cioccolato e il nero si fondono in una collezione, safari-chic.

An imaginary trip the n°21 ss 2014 womenswear collection by Alessandro Dell'Acqua, a trip between transparencies, design prints and precious details. 
The n° 21 collection is clean and fluid and transverse the woman n°21 is 20, 30, 40 years, every piece of the collection can be reinvented and combined in 100 different shades, a collection that of n°21 complicated and elaborated but also very simple the perfect combination of what the people wants.
The colours are an important detail of the show, colours often combined at the winter but in this case are fresh and light, the white, the powder colour as the chocolate colour and the black come together in a collection, safari-chic.































No comments:

Post a Comment