Contemporaneamente al primo anno di FearlessInTheJungle, TWC-L'AMY Italia, colosso nella distribuzione di occhiali nel mondo, ed il brand Kenzo, hanno dato il via ad un incredibile concorso con il tema della Giungla, con la possibilità di utilizzare due occhiali dalla collezione Kenzo.
La Giungla è per noi e per Kenzo da sempre un simbolo, la giungla della moda, di colori, dove tutto è possibile, con questo spirito abbiamo combinato pezzi di designer che credono nello stesso sentimento di esotica Ribellione.At the same time of the first year of FearlessInTheJungle, TWC-L'AMY Italia, giant of the distribution of sunglasses in the world, and the brand Kenzo, start an incredible contest on the theme of the Jungle, with the possibility to wear two piece of Kenzo sunglasses' collection.
The Jungle is a symbol for us and for the brand Kenzo, a jungle of fashion and colours, where all is possible, with this spirit we have combined pieces of designers who believe in the same feeling of exotic rebellion.
DON'T FORGET TO VOTE FOR US HERE: KENZO CONTEST
SUNGLASSES: Kenzo
SHIRTS: Chirivì
BAGS: Humpty Dumpty
SHOES: Giannico
PHOTO: Federico Terni
STYLING: Valeria Frigerio
MAKE-UP: Ilaria Bosco
MODEL: Miriam Nebbia